Selasa, 8 Mac 2011

SEGALANYA AKAN BERUBAH SETELAH AKU BERGELAR ISTERI!!!!!!!!!

Bermulanya disini........kami disatukan dengan ikatan yang sah sebagai suami isteri.Aku sentiasa bersyukur kerana impian kami dimakbulkan olehNya...

bermula disini jugaklah segala2nya berubah......aku akan taat setia pada si dia yang bernama SUAMI.....
   
sekarang family kita akan bertambah dengan bakal cahaya mata yang pertama.....memudahan semuanya berjalan lancar dan sentiasa di bawah lindungan dariNya...amin.......kadang2 aku takrasa yang aku ni ada tanggungjawab yang besau yang perlu aku tempoh....aku masih terkenang2 lagi zaman bujang aku ngan suami.huhuhuhhu 

boleh ker yek aku hidup dalam keadaan yang serba sempoi ni....huhuhuhu tapi aku enjoy dan bahagia sangat dengan kehidupan sekarang.

   tgk.......asal boleh jer......huhuuhuhu apa2 pon aku bersyukur dengan segala pemberian darinya nnnnnnnnnn the last part

 
 luv u ll.ummmmmpppppaaaaaaaaahhhhhhh thanks to ayah, mak, uwan, adik2, semua sanak saudara n my prent....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan